همه چیز در باره کناف (Knauf)

مرجع اطلاعات متنی ـ تصویری ـ ویدئویی کناف کاری

همه چیز در باره کناف (Knauf)

مرجع اطلاعات متنی ـ تصویری ـ ویدئویی کناف کاری

ابزارهای دکوراتیو مناسب کناف

 ابزار های دکوراتیو پلی استایرن (PS) جایگزین مناسبی برای گچ بری سنتی مناسب برای کناف

  ابزارهای پلی استایرن جایگزین مناسبی برای گچبری های سنتی و یا ابزارهای پیش ساخته گچی است، با استفاده از این محصول دیگر نیازی یه رابیتس کاری، میلگرد کشی و جوشکاری نیست، ابزارهای پلی استایرن در عین ظرافت از مقاومت مناسب و وزن بسیار سبک برخوردار است، این محصول به راحتی با سیم مفتول گرم و یا کاتر سرد برش خورده و با چسب مخصوص و یا چسب چوب نصب می شود و درزهای آن با یتونه درزگیری در سرشاخه ها آماده رنگ آمیزی است. با نصب این محصول می توانید نبشی ها و پلیت های بیرون آماده از کنج سقف را به راحتی بپوشانید.

Kanuf-Abzar-11

  بخشی از خصوصیات این محصول عبارتند از  نصب سریع و آسان / قیمت کمتر نسبت به سایر ابزارهای حجیم و سنتی / تنها گزینه مناسب برای گچبری سقف هایی که با کناف کار شده است / وزن سبک و حمل و نقل آسان با توجه به طول ۲ متری محصول / قابلیت نور پردازی و رنگ آمیزی متنوع و همچنین ثبات رنگ در گذر زمان / ابزار مناسب برای شهرهایی که رطوبت بالایی دارند، استخر و محیط های فوق العاده مرطوب / قابلیت پوشاندن هر نوع اتصال و تجهیزات ساختمانی اعم از لوله گاز، داکت و کابل و … / شباهت کامل با گچبری های سنتی پس از عملیات نصب / ترمیم پذیری آسان و عدم ترک خوردگی با گذشت زمان / تنوع طرح، سایز، زیبایی و ظرافت بالای طراحی / . . .

Kanuf-Abzar-22

  با استفاده از مدلهای نور مخفی و هالوژنی که دارای طرح ها و سایزهای متنوع می باشند بدون نیاز به میلگرد و آهنگری و هم چنین رابیتس کاری در کوتاه ترین زمان فضای مورد نظر آماده نورپردازی می گردد، جهت بارگذاری در این مدلها علاوه بر چسب از اتصالات مکانیکی نظیر میخ نیز باید استفاده شود.

  با این محصولات و تجربه گروههای نصب میتوان آرک و دور لوسترهای مورد نیاز را با توجه به فضای محیط در سایز و ابعاد مختلف تولید و ارائه نمود، برای نصب ابزارهای پلی استایرن نیازی به جمع آوری و انتقال لوازم منزل به مکان دیگری نیست و تنها با اندکی جابجایی برای قرار دادن چهار پایه نصاب می توان به سرعت ابزار گچبری را نصب و بلافاصله به رنگ آمیزی پرداخت.

  ضمنا برای رنگ آمیزی نیازی به بتونه کاری در سطح محصول نبوده و می توان محصولات را با رنگهای پلاستیکی و آکرولیک به وسیله قلم مو یا پمپ رنگ نمودو هر گونه سفارش ابزار با طرحهای اختصاصی برای حداقل ۱۰۰ طول قابل تولید میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.