همه چیز در باره کناف (Knauf)

مرجع اطلاعات متنی ـ تصویری ـ ویدئویی کناف کاری

همه چیز در باره کناف (Knauf)

مرجع اطلاعات متنی ـ تصویری ـ ویدئویی کناف کاری

سقفهای کاذب مشبک کناف

; سقفهای کاذب مشبک کناف، از شبکه سازه های سپری (یا T شکل) و تایل های گچی تشکیل می شوند. شبکة مذکور به وسیلة آویزهای قابل تنظیم به سقف اصلی متصل گردیده و سپس تایلهای گچی درون این شبکه قرار می گیرند. نصب سریع و آسان، دسترسی آسان به فضای تأسیساتی پشت سقف کاذب و تعمیر و نگهداری آسان از جمله ویژگیهای این ساختار می باشد.

  ویژگی اصلی تایل های آکوستیک، قابلیت جذب صوت بالای آنها می باشد. به همین سبب، این نوع تایل غالباً در ساختمان هایی نظیر سینماها، آمفی تئاترها و دفاتر کار مورد استفاده قرار می گیرد. تایل های سقفی در ابعاد ٦٠×٦٠سانتیمتر و در دو نوع ساده (فاقد خواص صوتی ) و به دوشکل بدون روکش و با روکش ( PVC رو و آلومینیوم پشت تایل ) و آکوستیک (دارای خواص صوتی) تولید و عرضه می گردند.

انواع تایل های گچی

تایلهای گچی ساده

Kanuf-SM-01

    تایل های گچی ساده فاقد خاصیت جذب صوت می باشند. این تایلها در دو نوع بدون روکش و روکش دار تولید و عرضه می گردند. تایل های بدون روکش دارای قابلیت رنگ آمیزی می باشند.

تایلهای گچی آکوستیک مدل ۳۶/۱۲/۸

Kanuf-SM-02

  این نوع تایلها دارای خاصیت جذب صوت می باشند. سوراخهای روی تایل به شکل دایره هایی به قطر mm ٨ و mm ١٢ بوده که فاصله مرکز به مرکز این سوراخ ها از یکدیگر mm٣٦ می باشد.

تایلهای گچی آکوستیک مدل ۶/۱۸

Kanuf-SM-03

  این نوع تایلها دارای خاصیت جذب صوت می باشند. سوراخهای روی تایل به شکل دایره هایی به قطر mm ٦ بوده که فاصله مرکز به مرکز این سوراخ ها از یکدیگر mm ١٨ می باشد.

  ضمنا تایل های گچی ساد با روکش V.C نیازی به رنگ آمیزی نداشته و بدین ترتیب سرعت کار بالا می رود. تایل های با روکش آلومینیوم (در پشت تایل) در مکان هایی که احتمال ریزش آب بر پشت تایل وجود دارد (مانند محل عبور لوله های تأسیساتی) و یا در محیط هایی که احتمال تعرق وجود دارد (مانند مناطق شرجی نظیر شمال یا جنوب کشور) مورد استفاده قرار می گیرند.

روش اجرای نصب سقف کاذب مشبک کناف

Kanuf-SMN-01

نصب نبشی تراز

Kanuf-SMN-02

اتصال آویز به سقف اصلی

Kanuf-SMN-03

اجرای شبکه سازه

Kanuf-SMN-04

قرار دادن تایل در شبکه

 

Knauf-M00

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.