همه چیز در باره کناف (Knauf)

مرجع اطلاعات متنی ـ تصویری ـ ویدئویی کناف کاری

همه چیز در باره کناف (Knauf)

مرجع اطلاعات متنی ـ تصویری ـ ویدئویی کناف کاری

نور پردازی و زیباسازی سقف کاذب کناف


افزودن ارزش مضاعف به خانه :

نور پردازی باید به گونه ای انجام پذیرد که از یک سو زیبا باشد و از سوی دیگر هزینه زیادی را بر دوش خانواده تحمیل نموده و انرژی زیادی را نیز مصرف نکند.

به این منظور می بایست کارتان را از مقدمات نورپردازی شروع کنید. ابتدا با خود فکر کنید که قصد دارید از روشنایی هر اتاق چه حسی بگیرید.سپس نقطه های معینی را در نظر گرفته و آنها را روشن تر از سایر قسمت ها کنید.

زمانی که نورپردازی کلی خانه تمام شد، ترتیبی بدهید که گوشه های اتاق ها و کنج دیوارها قدری تاریک تر از سایر نقاط به نظر برسد. این تکنیک به ویژه در اتاق خواب کاربرد دارد و فضای شما حجم و بعد می دهد.سعی کنید برای اتاق خواب بیشتر از لامپ هایی با نور ملایم استفاده کنیدو اگر قصد مطالعه دارید، بهتر است از یک چراغ رومیزی استفاده کنید. یک مسئله حیاتی در اتاق خواب اینست که نباید هیچ گونه نور مستقیمی روی سقف بالای تخت خواب وجود داشته باشد.

اگر لامپ ها را به سمت بالا بر روی سقف نصب کنید، هم نور به طور مستقیم نمی تابد و هم ارتفاع اتاق افزایش پیدا کرده و بعد دیوارها بیشتر شده و عمق و ژرفای کلی محیط افزایش پیدا می کند.

در آخر باید اشاره کنیم که همیشه مراقب استفاده بیش از اندازه از چراغ ها باشید، چرا که نور های زیادی که با یکدیگر همخوانی نداشته باشند باعث خفه شدن فضا می شوند.

استفاده از تابلو، قاب عکس و تصاویر تزئینی و یا حتی پوسترهای مرتبط با کار که به زیبایی طراحی شده باشند، نه تنها به دیوار جان می بخشد، بلکه محیط را دوستانه و زیباتر می کند.با این همه، به خاطر داشته باشید که بهتر است که اینگونه تزئینات از رنگ های تند و با فرکانس بالا بهره اندکی برده باشند تا مبادا به جای بهبود خلق و خویتان، اثری منفی بر شما بگذارد.

درنهایت، به خاطر داشته باشید که محل کارتان به اندازه خانه حائز اهمیت است و بی توجهی به فضای آن موجب افسردگی و دل زدگی خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.