همه چیز در باره کناف (Knauf)

مرجع اطلاعات متنی ـ تصویری ـ ویدئویی کناف کاری

همه چیز در باره کناف (Knauf)

مرجع اطلاعات متنی ـ تصویری ـ ویدئویی کناف کاری

دیوارهای تاسیساتی آکواپانل aquapanel

دیوارهای تاسیساتی

در دیوارهای تاسیساتی با اجرای دولایه سازه فلزی با فاصله های معین از یکدیگر میتوان از فضای به وجود آمده جهت  عبور تاسیسات الکتریکی ومکانیکی استفاده نمود.  قرارگیری تاسیسات در فضای خالی دیوارودفن نشدن آن درداخل دیوار علاوه بررفع مساله خوردگی و کاهش هزینه تعمیرات . دسترسی به تاسیسات وتعمیرات ونگهداری رادرمرحله بهره برداری آسان   می کند.

دیوارهای خارجی ساختمان:

در این ساختار از صفحات مسلح سیمانی (aquapanel) به عنوان لایه خارجی دیوار استفاده می شود .در ایران معمولا از قطعات سنگ وآجر پلاک درنماها  استفاده می شودکه به صورت دوغابی بربدنه دیوارهای خارجی اجرا می شود .

عدم وجود اتصال مناسب میان این قطعات و بدنه دیوارها موجب می شود که درهنگام وقوع زلزله .جابجایی ولرزشها تحمل نگشته ونما فرو بریزد. سیستم دیوار خارجی اکواپانل. به عنوان ساختاری کاملا ایمن در برابر زلزله .راه حل این مشکل است

از دیگر مزایای این ساختار استفاده از عایق پشم معدنی می باشد که به طور همزمان موجب بهسازی حرارتی وصوتی ساختمان می شود.

دیواردور آسانسور:

این ساختار جهت جداسازی فضای چاه آسانسور از سایرفضاهای ساختمان استفاده می شود.

دیوار مقاوم در برار اشعه ایکس:

با نصب یک لایه صفحه سربی درفضای داخل دیوارکناف می توان از عبور اشعه ایکس جلوگیری نمود. این نوع دیوارها در مراکز رادیولوژی  استفاده می شود .

دیوارهای تزئینی  (دکوراتیو):

دیوارهای کناف دارای انعطاف پذیری بسیار عالی می باشند. به همین جهت می توان طرح های گوناگونی را اجرا کرد.

دیوار مقاوم در برابر حریق:

این نوع دیواربه عنوان سدی در برابر عبور اتش و حرارت ناشی از آن عمل می کند . وزمانیکه دریک سمت کانون آتش وحرارت بسیار بالا وجود دارد. دمای سمت دیگر (سمت ایمن) از اندازه محدودی تجاوز نمی نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.