همه چیز در باره کناف (Knauf)

مرجع اطلاعات متنی ـ تصویری ـ ویدئویی کناف کاری

همه چیز در باره کناف (Knauf)

مرجع اطلاعات متنی ـ تصویری ـ ویدئویی کناف کاری

انواع اتصالات و آویزها در سقف کاذب کناف:


 

آویز و پل

از این قطعه در سقف های D112a جهت اتصال سازه باربر (فوقانی) به سازه پنل خور (تحتانی) و ایجاد یک شبکه استفاده می شود. این قطعه در دو اندازه ، برای سازه هایCD60 و F47 تولید و عرضه می شود.

آویز و پل

آویز و پل

از این قطعه در سقف های D112a جهت اتصال سازه باربر (فوقانی) به سازه پنل خور (تحتانی) و ایجاد یک شبکه استفاده می شود. این قطعه در دو اندازه ، برای سازه هایCD60 و F47 تولید و عرضه می شود. آویز و پل

بست و آویز نیمه

بست و آویز نیمه

از این قطعه در جایی که استفاده از قطعه اتصال پل مقدور نباشد ، استفاده می شود. این قطعه در دو اندازه برای سازه های CD60 و F47 تولید و عرضه می شود.

 

بست اتصال طولی

 

بست اتصال طولی

از این قطعه جهت اتصال سازه های باربر یا پانل خور در امتداد طولی یکدیگر استفاده می شود. این قطعه دارای مقطع W شکل بوده و در دو اندازه برای سازه های CD60 و F47تولید و عرضه می شود.

اتصال مستقیم CT205 (براکت)

اتصال مستقیم CT205 (براکت)

 

از این قطعه زمانی که فاصله سقف کاذب با سقف اصلی کم است ، از این قطعه جهت اتصال زیر سازی سقف کاذب به سقف اصلی استفاده می شود. براکت در دو اندازه ، برای سازه های CD60 و F47 تولید و عرضه می شود.

اتصال سقفی HT90

 

اتصال سقفی HT90

از این قطعه جهت اتصال آویز به سقف اصلی استفاده می شود.

 

بست اتصال آویز دوبل داخلی

بست اتصال آویز دوبل داخلی

از این قطعه جهت گرفتن آویز از سقف اصلی در سقف های مشبک استفاده می شود که یک فنر دوایی (جهت تنظیم ارتفاع) میباشد.

آویز سیمی

آویز سیمی

از این قطعه به همراه بست اتصال آویز دوبل داخلی جهت اتصال زیر سازی به سقف اصلی در سقف های مشبک استفاده می شود که معمول ترین آن ها آویز با مفتول گالوانیزه (به قطر 4 میلی متر) می باشد.

آویز نانیوس

 

آویز نانیوس
 
 
 

 

 

ز این قطعه جهت اتصال زیرسازی سقف کاذب به سقف اصلی استفاده می شود. خصوصیات برجسته فنی آویز نانیوس شامل سهولت و سرعت زیاد در آویزگیری ، مقاومت در برابر زلزله و ارتفاع آویز قابل توجه (بیش از 3 متر) می باشد. آویز نانیوس از چهار جزء تشکیل شده است :
قطعه اتصال سقفی ، قطعه رابط ، قطعه اتصال به زیر سازی (در دو نوع برای سازه هایCD60 و F47 تولید و عرضه می شود.) و سوزن تنظیم ارتفاع

 

 

ساپورت تأسیساتی

ساپورت تأسیساتی

از این سازه جهت نصب لوله آب سرد و گرم و فاضلاب ، رادیاتور و سایر بارهای طره ای که وزن آن ها باید به استادهای مجاور منتقل شود استفاده می شود.

 

ساپورت تأسیساتی SC47

 

ساپورت تأسیساتی SC47

با استفاده از این قطعه اتصال در ترکیب با سازه F47، می توان سازه پشتیبان جهت نصب قوطی های برق فلزی تأمین نمود.

گیره تایل

گیره تایل

از این قطعه جهت ثابت نگه داشتن تایل در داخل شبکه استفاده می شود. با استفاده از این گیره ، تایل در مواقع تکان های شدید زلزله و یا زمانی که در معرض وزش و کوران بادهای شدید قرار می گیرند (به ویژه تایل های سبک) در جای خود ثابت می مانند. گیره های تایل در انواع مختلف و با توجه به نوع سازه و ضخامت تایل تولید می شوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.